14 February 2007

限時完成

放工第一時間去買海鮮,諗住煑番餐俾阿gel食,費是出去俾人掠嘛。本想買支香檳,但上次飲醉酒事件令我不敢做次。要係放工買哂所有嘢仲要係阿gel放工返黎前準備好,真是有點難度呀!細個時總覺得情人節係好興奮的日子,現在感覺完全唔同,總是覺得非常商業,但是唔做唔理又好似好衰咁,可能週遭群眾的壓力太厲害啦。我今晚的餐單比較普通,有番茄海鮮湯,煎鵝肝,大蝦與帶子,甜品就新鮮士多啤梨啦!



煎鵝肝
小禮物

5 comments:

新鮮人 said...

都算係咁啦,
好正呀!

ps:第一張物來架,我睇唔明嘅?
點解最尾嗰兩句啲字咁細嘅,唔係怕人睇到吖? :p

冬冬 said...

剪鵝肝會唔會好難? 好好味咁呀~~~ ^^

bbj said...

fresh:食得落口啦!係煎鵝肝呀!我都唔知點解d字係咁,我整極都係咁,電腦白痴的我係咁架啦!

冬冬:煎鵝肝超級易整,買番黎咩都唔需要攪,燒紅個鑊,油都唔需要落,放上去煎就得,兩邊都煎到有點點燒焦(一點點好啦),咁就可以上碟啦!口味甘香,好好食架!

Ruth Tam said...

Yummy!

bbj said...

ruth:好食架....