11 February 2007

Annual Dinner

星期五是公司的annual dinner,去到山長水遠的黃竹坑,對我住在新界偏遠地區的人來說,是非常之遠和非常之不方便.整晚只有六個餸和美點雙輝,點食得飽呀!仲要每碟餸都係由侍應分好每人一小碟放到我地面前,每碟食物的分量非常之小,冇可能食得飽,仲要每個餸之間要等好耐,令人完全感覺唔到食左野.我地懷疑club house俾小左食物我地,即係明明每圍一碟餸,但係佢只係有十八圍餸俾我地廿圍人食.所以大多數的人只好飲飲飲,最終我都飲到死左咁.同事拿定一個膠袋,我就上的士找阿gel解救.沿途係的士不停的嘔,好鬼辛苦呀....以後都唔飲咁多呀!

4 comments:

冬冬 said...

妳有得食已算好﹐我公司連annual dinner都冇呀~

新鮮人 said...

分開一人一份咁就真係唔係好掂,
點都食唔飽,
唯有返屋企食公仔麵囉! :(

tofufa said...

don't abuse your body ar >.<

bbj said...

冬冬:但係妳公司有好多其他福利呀!我地只有annual dinner咋!

fresh:係完全唔掂呀!

tofu:下次唔會啦,好辛苦呀!