04 January 2007

Snowboard

在香港的朋友不停叫我們試玩Snowboard,而我們以往只是在北海道滑過雪,所以參加了一個Snowboard class。我係嗰種"有頭威冇尾陣"的人,開頭好似控制自如,點知之後就跌倒爬係地,成個下午就係跌跌跌。手腳和全身肌肉非常之痛,最金就係pat pat瘀哂,個晚我地互相幫對方散瘀,又痛又攪笑。第二日個換了一個教練教法比較好,終於我們領略到一點技巧不致於只是得個跌。相比來說日本滑雪係比美國平當然溝通方面……日本係完全冇只用身體語言。下次都係經濟d去日本玩萛啦

2 comments:

冬冬 said...

好勁呀﹐我都唔敢玩snowboard﹐人老囉﹐驚跌親呀﹐呵呵~

bbj said...

冬冬:我覺得再唔玩就真是冇得玩啦,係仲玩到的時候,唔可以錯過呀!起碼老左都可以同人講我都玩過嘛!