26 January 2007

築地魚市場

第二日早上,我們經不起那個侍應的說法,去了築地魚市場.嘩,想不到一大早的魚市場已經充滿了來買野的人群,最後我們終於知道為什麼有咁多人都去築地魚市場, 原來日本人跟中國人差不多,都要在新年前辦年貨,而魚市場就充塞了這些辦年貨的日本人.找了十五分鐘,終於給我們找到了那間壽司大.我們懶醒目咁係門口的 人龍排隊,點知人地指手劃腳咁同我地講龍尾係遠在他方的另一邊呀!嘩,原來條龍係非常之長架,但是一場到來唔試點得,於是我們在饑寒交迫中排了三個多小 時.那個店舖非常少,只可坐十個人,而且每人都大約要食三十分鐘,我們企在門外不停咁望住人地食,好似睇緊動物園入面的獅子老虎食野咁.睇見d人食得好似 好陶醉咁,我們企在門外心裡不停在想..”有冇攪錯呀,食咁耐,快d啦,阻住哂...”我仲驚排左咁耐,如果唔好食咪死!

我是一個不食魚生的人,很怕一塊唔知點又有點腥的野係個口入面的感覺,嚴格來說主要是陪阿gel食咋.等到我們就坐,壽司師傅好細心咁立即送上一件熱的蛋卷,在門外等了那麼久,又有番點點溫暖.說回那件蛋卷,非常好食,絕對不是那種凍凍的普通蛋卷,真是喜出望外.我們選擇了十件的壽司,另有湯和壽司卷.那十件壽司是師傅按照當日最新鮮的來貨做出來,最後我們可以從十件中選一件食多一次.從第一件壽司入口那刻,我才知道原來魚生壽司是可以很好食的.那種入口即溶的感覺,一點腥味都沒有,令我知道那三個小時沒有白費.我相信我開始對魚生有興趣,當然是新鮮那種啦!


人山人海的築地魚市場

門外排隊的人

遠在另一邊的龍尾,我們正在人群中排隊

新鮮程度爆哂燈



我再點的海膽壽司






非常忙碌的師傅

6 comments:

HanaMaru said...

我始終沒有勇氣試。。。
:(

tofufa said...

they look extremely fresh :O**

冬冬 said...

舊年去時都想食壽司大﹐但實在太多人﹐我又唔想等﹐所以去左隔離既"文X"﹐一樣好好味呀~ 嘻嘻嘻~

新鮮人 said...

好肚餓呀~
好肚餓呀~
好肚餓呀~
好肚餓呀~

Ruth Tam said...

Last time, I went there too late and most shops were closed already.

bbj said...

hana:點解呀?點都要試下啦!

tofu:係非常之新鮮,想起都肚餓呀!

fresh:勁正呀,阿gel話香港一定食唔到咁新鮮呀!

冬冬:早知我唔等咁耐啦!萛,都係值得的!值得的!

ruth:妳下次一定要一早起身去呀,唔可以錯過架!