07 January 2007

cheesecake factory

cheesecake factory的cheesecake,只是在門口等位時見到,心裡已經在盤算要食那一件.我們坐在戶外,有暖氣燈在身旁,感覺一流.食物不用說當然一流 啦!但是食物的portion真是大很大,我們兩個人食到勁飽呀!最終...之前想定的cheesecake都食唔落,只可買回酒店食.





好軟熟呀!原本我叫medium-rare,但係佢俾左全熟我,當然換過啦!佢地仲非常之唔好意思!







5 comments:

Altair - 映昔台 said...

係呀﹐個 portion 真係大得好誇張架。你最後食左邊款 cheese cake 呀?

新鮮人 said...

你係咁影d蛋糕,人地會唔會當你係儍佬架? :p

冬冬 said...

我反而鍾意食CCF既tiramisu多過cheesecake呢~

CCF既野食真係好正﹐等我遲D又去食先得! ^^

HanaMaru said...

大,我一個人都吃不完。。。
:)

bbj said...

altair:我地最後買了tiramisu cheesecake和carrot cheesecake返酒店食!雖然非常之飽,但是那滿足感真是令我覺得好幸福呀!

fresh:太多人等位,冇人留意我架!

冬冬:美國四處都有CCF,妳想幾時食都得啦!

hana:我們發現一個人好難食得哂,因為我地兩個咩都想試....我地好鬼胃食架!