05 January 2007

好衰

Lake Tahoe返回Oakland後,我們美國冰火之旅已接近尾聲。由於已是十二月廿六日,過了聖誕節各大公司開始減價,我地見到前幾日買的衫起碼平多廿元美金,激到阿gel生蝦咁。最終朋友教我地做左d好衰的野,就係再買回同一d衫,然後攞番之前買個drefund。我同阿gel都覺得好唔好意思,但最終敵不住價錢的誘惑,照辦。難怪香港的店舖唔可以咁做,如果唔係真係損失慘重啦!

由於我們買了太多野,當晚花了兩個多小時執行李。那刻才知我們已經買了很多東西,唔知行李仲有冇位俾我地去日本再血拼......

4 comments:

HanaMaru said...

唔衰,正常反應啦。大佬,有次我買後短期内減多過50%啊,激死我。不過有些公司有指定寬限日(比如買後一個星期或兩個星期),你返去同他講,他會比返個difference你。我上次果間唔肯,所以我就直頭refund件物品。又有另外一次,我refund之後再買過。

tofufa said...

agree with Hana...that is consumer right

新鮮人 said...

各處鄉村各處例,人就是咁的了,有那個想俾多d錢買嘢吖!
ps:你個行李有無位唔重要,最重要係你個錢包有無水位就真! :p

bbj said...

hana:見到個一刻真係幾激,只不過幾日前買咋,唔知係咪好多人都係咁!我怕影衰哂華人嘛!

tofu:依種consumer right好正呀!

fresh:我們今次係超級大出血,希望今年的bonus可以補番啦!