13 January 2007

早餐

我想這間連鎖式餐廳應該在美國四處都搵到!廿四小時營業,仲要有我最喜歡的 all day breakfast!當時不能少的是pencake啦!我喜歡這個餐廳因為服務非常好,而且再光顧有九折呀!我都知我們好cheap,常常記低邊度有平野!哈哈!美國的食品都係比較大份,當然我們叫了那麼多,結果唔需要估都知一定食唔哂啦!離去時看著那pencake真是有點依依不捨...



見到以為好乾,估不到雞肉嫩滑!好在冇叫錯!
係咪想像唔到,只是早餐我們已經食那麼多...
仲有四種唔同味的糖漿

6 comments:

HanaMaru said...

You csn try their big steak omelet next time.

冬冬 said...

我爸也最愛這間﹐哈哈哈~ 他們的早餐不錯﹐但週末總是很多人﹐要排隊呀~~

新鮮人 said...

"離去時看著那pencake真是有點依依不捨"...
你好鬼抵死,如果係我就靜靜雞打包拿走了! :p

Ruth Tam said...

I miss the all day breakfast. Used to have it so often when I was in Canada.

Altair - 映昔台 said...

i still remember i used to have t-bone steak and 2 eggs "breakfast" at 3AM when i was in school.

bbj said...

hana:big steak omelet要下次先試到啦!

冬冬:對呀,有一日我們都要排隊呀!

fresh:唔可以靜靜雞打包呀,因為食完早餐我地要去universal studio呀!拿著點玩呀!我驚玩過山車成塊薄餅飛去後面條友度呀!

ruth:想不到加拿大都有....

altair:t-bone steak and 2 eggs點食得哂呀?喔!你當年一定仲係發育期!