25 June 2007

herman miller

昨日逛街時,又給我看到我的dream Chair.唔理三七廿一,即時一個屎忽坐落去,嘩!感覺非常良好,承扥力一流,完全是緊貼我的身體.當時我已經幻想把這張如藝術品一般的椅子放在我們新居內是多麼令人興奮的一件事,那個售貨員見我發了顛的樣,立即加多幾錢肉緊向我推薦,我一口已經話要成一萬蚊好貴呀,但是佢話現在有discount,七千幾咋!!!!聽得我心花怒放之際,阿gel就一盤冷水淋下來...”買買買,咩都要買,傻架!一闊三大呀!”

yiu.....都話dream Chair,咪俾我dream吓囉.....

各位,如果你地知邊度賣得平,記住單聲呀! 我可以黎一招”先斬後奏”嘛....

6 comments:

冬冬 said...

我日日係公司都係坐緊呢張凳呀﹐呵呵呵~ 不過都係OK架咋~~

tofufa said...

I think the sales wanna kill ah gel :p

啊澤 said...

咩料呀要成千幾個大洋???

bbj said...

冬冬:ok咋,咁即是唔應該買啦?

tofu:係想剎哂我地兩個呀!

嬲記:唔知咩料呀,係美國黎架喎,你係咪會清楚過我地依d香港友呀!

kristie said...

我上次寫我買左呢張herman miller呀冬冬又係懶唔志在咁話佢公司日日坐緊啦咁呀!!幾唔抵得呀.

不過我話你聽,真係好坐,梁生本來坐飯檯凳坐到有少少寒背,而家我地買多左張兩個都有得坐之後佢明顯好左呀,個背脊膊頭真係無咁易支力架.

bbj said...

kristie:我知妳地有買呀,所以咪勁留意囉!

我試坐的時候都完全唔想起身,不過七千幾蚊一張喎,所有朋友加阿gel都話我痴左邊條線呀.妳地嗰兩張係咪full option?咩都有得調整架?我睇過在美國有七百多同九百多之分,妳買幾錢呀?