26 June 2007

都會駅

這個位於調景嶺地鐵站上蓋的都會駅,是由長江興建.大家都知長江樓的口碑有幾好架啦!有個裝修師傅叫我上佢在都會駅的單位睇睇,因為佢正為這個單位裝修,可以睇吓佢的手工喎!同阿爸阿媽上到去一睇,真是嚇死!八百幾尺的單位,實用率小得驚人,廚房僅夠一個人通過,基本上開雪櫃都會阻住哂,所謂的三房,每間的面積小得可憐,放了一張正常的床之後,只可放一個小小的衣櫃,真是入房就要上床咁細.而個廳同我現在住緊的五百尺樓比仲要小,又長又窄,一點都唔好用.係就係多了一個環保露台,但是這個所謂的露台是需要計入銷售面積內,又一搵笨賣點.

我們掛住睇樓,差點忘了此行的目的是睇
裝修.不用太仔細看已經知道唔掂,這個師傅講到咩都得咁,但是手工其差,我都知現在大多傢私都係在大陸做,但手工都唔係咁差呀...而且我現在用緊的傢私都係大陸做啦,好過佢好多呀,上次我都係求其在沙田的傢私舖做之嘛....

睇完樓後,阿媽問我老豆...”換樓有咩好換呀,四五百萬的樓都咁細,搵笨!”


2 comments:

新鮮人 said...

而家啲發水樓間題咁嚴重,
政府都唔理,
擺明喺幫啲發展商啦,
買菜呃斤兩都有得投訴,
但喺政府對哩個問題就視而不見,
離哂舖,
買樓?
大家自求多福了! :(

bbj said...

fresh:所以唔買新樓囉!