29 June 2007

又見到

又見到我ex啦,一放工踏出大廈門口就見到,咁佢咪知我係邊返工囉....同行的同事見我呆一呆問我咩事,我話見到ex,佢即刻勁八咁問係邊....我係唔會講架!

6 comments:

新鮮人 said...

真喺邪~~~

HanaMaru said...

妳ex竟然唔知道妳向邊返工?勁喔。。。

冬冬 said...

我都試過﹐不過唔會成日撞。香港實在太細了﹐都係美國好D﹐唔會咁易撞到人﹐呵呵呵~

啊澤 said...

你該立刻扮踩到屎

全世界立刻彈開

tofufa said...

agree w/ 冬冬 ar~

bbj said...

fresh:係非常之邪...

hana:唔知唔出奇,因為佢係好耐之前的ex..

冬冬:成日撞到唔知點咁囉..

嬲記:你就踩屎....點扮呀,中環放工人迫人架!

tofu:都係住外國好....