26 June 2007

問卷調查

成日有人打電話黎話多謝你早排幫手做問卷調查,為了答謝你,現送出咩咩星號遊輪的兩日一夜套餐,你可以一家人去享受....xywfdasfljkerickw  之後佢就好似讀稿員咁不停講有咩著數益我,講足幾分鐘,當我好禮貌呁話唔需要時佢仲不停問點解有咁好的嘢都唔要,xyz,頂!係要我出絕招,”小姐,我大把錢,妳依d嘢咁小兒科,唔好side我時間啦!”

我都知好串,不過冇計啦!

4 comments:

新鮮人 said...

哈哈哈~~~
真喺好吋呀,
無過不失喺一種好辦法喎! :p

啊澤 said...

讀稿員:「現送出咩咩星號遊輪的兩日一夜套餐,你可以同朋友去享受...」

bbj:「我冇朋友架bor!!!(收綫)」

bbj said...

fresh:有時真是不知點打法佢地!

嬲記:好喎,下次等我用吓先!

Ruth Tam said...

I always just keep saying "I don't need it" and eventually they think I am so stupid that I don't understand what they are saying anyway.