30 June 2007

好失望

上年尾申請了BBJ做自訂車牌,二月寄信俾我叫我俾錢,到今日先有得投牌.今日又大雨喎,去到灣仔會展已經身水身汗.我對今次投牌一點都不樂觀,我知BBJ一定好多人有興趣.我最多只是願意俾幾千蚊,當做善事囉.第一口價五千蚊,第二口價已經叫二萬蚊,痴線架.....激死,唔需要呀!最終個牌四萬五成交,阿gel仲想舉手投五萬蚊,俾我鬧到佢傻,五萬蚊要儲幾耐呀,五萬蚊可以做到好多嘢啦,起碼可以用黎裝修吖,佢話如果投到我一定會好開心,我叫佢不如俾五萬蚊我好過,不過佢話...好難啦......

失望了成日,下次仲投唔投好?BBJ都俾人用左,我用咩好?


3 comments:

新鮮人 said...

無所謂啦,
一切在心中! :)

ps:我真喺好想八吓 2508 喺日子嗎?
bbj又喺.....?

tofufa said...

I keep thinking bbj is BB仔

bbj said...

fresh:2508不是日子..hehe! bbj係一個花名的簡寫,由於此花名是身體特徵,所以不能透露.....

tofu:唔係呀!係我的花名呀!