07 May 2007

西貢hea一hea

星期日起身睇完有線電視的一粒鐘真人蘇,節目介紹西貢的一些好食的餐廳,攪到我想即刻去食.當阿gel開車到西貢時,我地發現四周都係車,假日到西貢的遊人真不少,好在沒有自由行,大都是星期天出外走走的香港人.泊好車向我們心想的餐廳進發,搵來搵去都唔知係邊,所有的屋都唔跟號碼,在1795號旁竟然是291號,咁即係點呀!我地行到成身汗,打電話去餐廳問位置時,佢問我地有沒有訂位,如果沒有的話就不用去,因為最早都要晚上九點九先有位..唔係呀,我地專程開車黎架...於是我們就求其食點野就萛,有一點點掃興.

當我們漫步到碼頭時,發現佈滿賣海鮮的小艇,我們即刻睇下有咩好買,星期天可以在家煮海鮮餐嘛.我們的收穫是鮑魚和青斑,可惜我老豆吃時話條魚只是養魚不是海魚喎!下星期天係母親節,阿媽叫我地買海鮮返屋企煮俾佢食,好過出街食又貴又多人,佢唔想同人迫喎!咁我地去西貢買好定係去屋企附近的街市買好....




3 comments:

新鮮人 said...

就好像泰國水上市場一樣囉,
都係一齊係個"大場"(魚市場)度買黎,
然後再賣畀人囉,
所以同去街市買無物分別喎!

冬冬 said...

上次响西貢呢D艇仔買完海鮮食後屙到七彩兼發燒發冷。。。>_<~~~

bbj said...

fresh:係呀,阿媽話分分鐘係街市買仲平呀!

冬冬:上次妳lai野呀,會唔會因為妳對海鮮敏感呀?