28 May 2007

行雷閃電

昨日兩度發出黃雨警告,行雷閃電橫風橫雨.由於家裡電腦壞了,同阿gel一起搬部腦去整.去到見到好多人的電腦都壞了,隔離嗰個靚仔仲誇張,佢話屋企俾雷打中,行雷時成部腦燒左,仲要有燒焦的味道發出,成個電腦連個monitor都死左.嘩!勁誇張,我即刻問佢係咪住村屋,但是都應該有避雷針架,點會咁架.如果當時有人沖緊涼,咪會觸電而死.個靚仔的阿媽立即問番我地”要避雷針咩?我老公又話唔駛.避雷針有咩用架?係咪架?” 

聽完佢講,我真係好想回應佢”有咩用,等你唔好俾雷劈呀!”

4 comments:

新鮮人 said...

堅定流呀?
行吓雷就咁多人壞電腦,
咪攪爛gag啦! :p

bbj said...

fresh:真人真事呀!唔係gag,唔見到真是難以相信,住村屋竟然唔整避雷針,傻架!

HanaMaru said...

Fresh: 係真既會嫁。行雷閃電時候最好就unplug部電腦的power cord(如果連surge protector都無的話)。

新鮮人 said...

啊,我真喺唔知喎,
咁如果喺公司做緊嘢都會架???