08 May 2007

精神緊張

一有時間我就玩吓部Wii,近來比較忙,一有小小時間,例如等沖涼的時間就會急急開機做番個小手術-Trauma Center: Second Opinion.其實所有手術都幾白痴架,不過要在限時把手術完成而且那些音樂又令我非常緊張,通常玩完真係好似醫生做完一個大手術咁非常之累.不過我覺得好有挑戰性同成功感,可惜阿gel唔俾我玩,佢話那些音樂實在令人太緊張,我仲玩到發惡夢.夢中我隻手滿布被割開的疤痕,仲有肉芽從每條傷口生出,那些肉芽不停咁生,越生越長,嚇到我唔知點好,在夢中我都感到隻手非常之痛,奇怪的事情發生,那些肉芽慢慢生到變一塊塊的紅腸,仲由我隻手脫下來.睡夢中的我大叫,叫到要阿gel拍醒我問我咩事.自此,佢就唔俾我再玩這個game.

2 comments:

tofufa said...

I kinda like to play this game too, but I don't dream about it :p

bbj said...

tofu:你玩到邊度呀?我玩到係非洲幫個細路做手術,可是玩來玩去都唔掂,個細路死完一次又一次,我不夠時間把病毒移走呀!有冇計?