03 May 2007

心情壞透

為了裝修同阿gel鬧左好多次交,好煩呀!公司又多野做,好辛苦呀.....

5 comments:

冬冬 said...

頂住呀!! 叫阿gel就下妳啦。。。:( 稔下次旅行去邊就會開心番~~

加油~~~

新鮮人 said...

裝修俾女人話事囉,
無謂傷感情嘛,
政府都有話啦:
"贏咗場交,輸咗頭家"
唔值呀!

ps:雖然我講得誇咗啲,但希望你開心啲啦! :)

啊澤 said...

記住風雨過後一定有太陽的!

來!!

我們一起往夕陽奔跑吧!!

Ruth Tam said...

Can understand life is tough.

bbj said...

冬冬:我都係咁諗,想去泰國玩吓hea吓,心情都會好點嘛!我會頂住架啦!

fresh:我地各有意見呀!

嬲記:我都希望太陽快點出來,不過這幾天香港真係下雨呀!

ruth:真係好煩架!