10 May 2007

借錢

老豆的妹亦即是我姑姐年紀都不小,她的子女都已經廿多歲,但是佢全家除左個老豆之外都有點問題.她成日覺得自己個老公冇用,搵唔到錢俾佢享福同冇錢俾啲仔女去外國讀書.唔知係咪因為佢一嘈夜嘈,她的子女漸漸都覺得個老豆冇用,她個大仔都已經廿六歲,但從沒正經做野,成日都覺得自己好得,只不過係屋企冇錢俾佢去外國讀書,佢覺得有錢去到美國就一定得,一定可以搵到好多錢.條友真係痴線,以佢咁的讀書態度,去邊都讀唔到啦.同佢講咩佢都實話美國人又點點點,中國人又幾咁唔掂.佢老豆千方百計左扥右扥叫人請佢個仔去西班牙做野,但係條友做唔夠幾個月又返黎,仲話好辛苦又受氣.我地一早已經預計佢頂唔住,但是都冇諗過咁快就返黎,返黎又唔搵野做日日留係屋企上吓網咁,都唔知佢想點.佢仲同我地講要搵份好d的工先做喎,我真係忍唔住話佢,有咩工唔辛苦唔需要受氣的記住單聲,我地個個都想做喎!

佢咁的勢,即係仲有排係屋企坐啦.佢阿媽就以個細女嫁到個有錢人為目標,本來搵到個都叫有錢的,仲未婚生女,本來姑姐威到盡,買咩都話非要名牌不可,誇張到個孫的每樣用品都要去日本買,仲要飛去日本買奶粉,佢話香港的奶粉唔好喎!可是她的有錢未來女婿突然話唔結婚,仲要唔再同佢個女一齊.自此後姑姐就不停問親戚借錢延續她的有錢夢.依家終於都問到我老豆借幾萬蚊,我地一家當然唔想借啦,但是真係唔知老豆會否暗暗借俾佢.....

4 comments:

tofufa said...

I feel bad for her husband :(

HanaMaru said...

非常唔dim喔~~~

新鮮人 said...

好似睇電視咁喎,
真係發緊夢咁樣做人,
可悲! :(

Ruth Tam said...

She's like my mom, complaining the husband not making enough money, trying to persuade me to marry rich.