15 April 2008

有左....

近來發現肚腩越來越大,心想一定是因為旅行之後心情放鬆,食多運動少所以成個人都脹大左.去做身體檢查才發現大鑊......有....

醫生話有個瘤係身體入面,成個蘋果咁大,問佢要點又或是應否開刀,頂...佢唔答我呀!佢只是話會refer我去睇個專業的醫生.即是由現在開始直至見專業醫生,我個心都會有點忐忑不安.

嘩,有個蘋果在我身體入面,諗起都覺得攪笑,唔知可以點樣攞佢出黎,攞出來之後又可唔可以放在家做擺設呢....

同一個同事提起,佢話有瘤係好普遍的嘢,佢仲話如果女人唔生仔就大多會生瘤.唔係呀,都唔知佢依個理論點得出黎架.

9 comments:

冬冬 said...

邊度有瘤? 子宮呀?

>如果女人唔生仔就大多會生瘤
呢樣係真架。我姨都生過﹐個醫生都係同佢咁講架~

bbj said...

冬冬:係呀.....
竟然係真,真係唔生仔就生瘤,咁咪好多人生,點解架?係咪因為子宮點都要搵d大舊嘢係入面擺吓呀?

冬冬 said...

好似係關hormones既事架~

新鮮人 said...

好欣賞你樂觀的性格,
人開朗啲,身體會好啲,
一定無問題,
只要照醫生講去做就得!

祝身體健康! =)

imak said...

haha... 好閒姐, 我都有隻蛋啦!其實有無生過小朋友無大關係. 講出黎好多女同事女朋友都有"ping pong 波"呀, 柑呀, 提子呀咁... 聽醫生講啦, 佢話割咪割law, 依家可以用"微創"做, 好easy!

tofufa said...

5 d cut it out lah...wish u well~~

Ruth Tam said...

Wish you well.

HanaMaru said...

咦。。。好恐怖。快D搞掟粒野。。。保重~~

bbj said...

fresh:唔樂觀都唔得啦.

imak:係呀,我都想用微創呀....

tofu:就cut啦...

ruth:thank you.

hana:我都想快點攞個蘋果出黎呀!