18 April 2008

快刀斬亂麻

昨日在上班時間去了看專科醫生,現在去睇醫生就萛已經預約都要等個多小時才可以睇醫生,不知是overbook定係醫生睇一個症的時間俾預期長呢.等睇醫生時我睡著了,仲要睡至頭搖又尾擺,相信同我一起等睇醫生的人一定冇咁悶.

阿醫生身材幾好,四十多歲又keep得唔錯喎.佢話我個蘋果由於在短短幾年間由雞蛋長至蘋果,一定要一刀切,攞個蘋果出來化驗一下,睇吓個蘋果係好定壞喎.好煩呀,要切即是要入院啦,要入院即是要放假,我最憎就是浪費我的假期.醫生仲話要快刀斬亂麻...即係越快越好,之後就一支箭咁叫阿護士幫我訂房,佢講到好似我平時去旅行訂酒店咁,佢話好快d訂,怕多人冇房喎!依家唔係呀,入醫院都咁誇,我以為去旅行先係咁咋,完來依家香港醫院都咁好生意,真係估唔到.一個星期後就要俾人切....心情有點點反覆....仲要我們已經出了機票在五月的long weekend去台北....希望可以去啦!

三時去睇醫生,攪吓攪吓成六時多才可以離開.在出出入入的同時,不停找朋友問其他專科醫生,本想睇多個醫生攞second opinion,又另一個估唔到,個個醫生的booking都勁滿,有個下個月中,有個要七月中,最快嗰個都要下星期尾先有得睇...等咁耐,可能已經由蘋果變西瓜啦!痴線架......

5 comments:

新鮮人 said...

你咁嘅時候仲會留意個醫生嘅身材,
真係服咗你! orz

快快手手搞掂佢去旅行好過啦! =)

imak said...

其實去到蘋果size 都唔洗點攞second opinion ga 喇...情況能"快刀斬亂麻" always 好過"剪不斷理還亂"啦!

bbj said...

fresh:入到去冷冰冰咁,又唔知留意咩好,咪留意吓阿醫生囉,話哂我俾佢切喎!
我都希望快點攪掂唔好攪亂我個台灣美食之旅呀!

imak:我都知架啦,希望一定唔好"剪不斷理還亂"啦.....

Anonymous said...

短短幾年間--> 就是說如果每年做一次檢查,你前幾年年年都查到有瘤?爲什麽那時不切?

imak said...

無事既唔洗擔心!!!