20 April 2008

黑雨

黑色暴雨的星期六,約了由英國回來的朋友去玩.人家已經結了婚連仔女都有兩個,眼見當年的天真已經變了現在負責任的父母,又一事實表示我老了.我地在橫風橫雨下上了山頂,再去赤柱,跟著左敦再去又一城.一日內去那麼多地方其實好攰,有小朋友仲攰,他們完全不理你正在做什麼,他們有什麼需要都要立即幫佢地達到,真係非常之累.

我們在回家途中才能享受一刻的寧靜,我相信朋友當然非常享受那種吵鬧的幸福,但是真係唔啱我.

7 comments:

新鮮人 said...

無錯,
而家啲啲細路恐怖過生番,
聾嘅都畀佢哋嘈到開耳!

ps:生完仔嘅女人真係好易變黃面婆,那相張就是鐵証!! =p

imak said...

kakaakaaa..... 好hurt 人地wor, 都唔係好黃姐, 本身成張相係黃底姐!

bbj said...

fresh:真係嘈到心都煩架...你又衰左d,話人家變黃面婆...

imak:我同意妳的講法,係老麥令張相變得黃左...

新鮮人 said...

唔好意思呀!
不過點都好,
有老公錫就乜都無所謂啦! =p

bbj said...

fresh:有老公錫當然好啦...其實現今的女人都真係好辛苦架....

Ruth Tam said...

I really can't stand having a lot of noisy around.

bbj said...

ruth:我都係,點頂呀!