21 April 2008

又壞了...

我的負能量又兇來攪鬼啦,部電視第三次壞.

第一次~有條黑線由左至右係電視畫面出現

第二次~整個畫面黑吓黑吓咁黑哂,仲自己熄左

第三次~另一條紅線由上至下係電視畫面出現

在我們心裡sony係一個信得過的牌子,都攪成咁.我打去問是否每次佢地都換舊零件俾我,佢地話一定唔會.咁我就話佢地的QC一定有問題,如果唔係唔會咁架.

最後佢地應承換過一部新機俾我,不過要等船期喎....

5 comments:

新鮮人 said...

新貨都無存倉?
too bad! =(

tofufa said...

what is the location of this picture?

bbj said...

fresh:咪係囉...

tofu:係中環的砵典乍街

Ruth Tam said...

My negative energy is not weak either. My computers broke down for 2nd time in 3 days.

bbj said...

ruth:會唔會妳電腦入面的software撞左呀?