31 March 2008

泰國湯粉

阿gel心血來潮話好想好想食泰國粉,我懷疑係因為佢睇完本曼谷遊之後忍不住冇得去泰國,唯有去九龍城食碗粉頂住先啦.

去九龍城行吓搵吓,我地去左昌發,入去的原因係舖頭門外有個易拉架介紹湯粉,泰國的湯粉最重要是個湯夠濃,可能泰國的天氣熱所以要食濃一點的味道,湯味道得非常非常好,粉吸滿湯味之後勁加好食呀.食完之後,我覺得其實唔需要去泰國啦,九龍城昌發的湯粉同係泰國食冇咩分別喎.

走時經過泰式雜貨店見到有剛炸起的炸香蕉,我見一大班泰國人擁住去買,轉眼已經整盤炸香蕉賣哂,想試都唔得呀!

我的豬肉丸金邊粉




炸香蕉

3 comments:

tofufa said...

金邊粉 is my favorite~~

新鮮人 said...

咁食完魚生咪唔洗去日本囉!
XDDD

bbj said...

tofu:我都係,金邊粉最好味!

fresh:yiu....去日本當然又作別論啦!