19 March 2008

安全感

畢業後返工對我係好重要,工作俾我絕對的安全感,直覺上工作來的安全感完全大過感情上所得到的.對於我來說,絕不能沒有工作,雖然唔係手停口停,但係冇工做嗰種徬徨,我一定頂唔順.

現今的年青人,即係畢左業幾年嗰d,佢地一個唔鍾意就走人,仲未搵到下一份工頂替,就唔理三七廿一走人萛.點解佢地可以咁勇?係咪因為佢地父母不停在經濟上支持,所以連搵工都覺麻煩?

最近遇到幾個都係這樣的年青人,真係佩服佢地...

2 comments:

新鮮人 said...

係呀,
有父母支持係放啲架,
我哋以前就無咁幸福,
屋企人話自己揾唔到食就走去做乞兒喎!

bbj said...

fresh:咪係囉.