06 March 2008

出發

真係天未光就到機場架,太陽都係剛剛出來同我打招呼,好似知道我要去旅行,所以出來慶祝香港有十一日小了兩條麻煩友.

等行李竟然等了一個小時,可想而知香港人做事係幾咁快,如果在香港要等咁耐,實俾人嘈呀.

由於肚餓,我倆即在JR站隊左碟咖啡飯,唔知點解阿gel對於日本的咖啡有點情意結,佢話好好食喎.我就覺得一點都唔辣,唔知有咩咁好食.但係....今次去北海道我開始懷疑自己,明明唔係太好食,我都竟然對日本咖哩熱衷起來,我怕自己被阿gel同化左呀.....

2 comments:

新鮮人 said...

日本啲咖哩會加咖啡落去,
所以會上癮架!

kristie said...

被gel化左. XD