29 February 2008

返黎啦...

返黎表示又返回正常的上下班日子,放假後回公司,人人第一句都係話”嘩,你終於都放完假啦!”

有冇攪錯呀,我總共請了八日假,去了十一日旅行,又唔係走了去一個月,有冇咁誇張呀!

又係我寫吓遊記的時候,今次影了好多相.........

不過有一樣唔開心的事發生,我的新玩具-那部買了一個多月的相機...被阿gel一腳踩爆了...我心好痛呀.....仍在流血中......

4 comments:

新鮮人 said...

咁咪有人買過部新嘅畀你囉?! =p

啊澤 said...

wah!!!! 部野貢貴....一野就爆左.... oh noo....

tofufa said...

where did u go?

bbj said...

fresh:買部新....唔得,太浪費啦!

嬲記:真係呀,一野就爆,完全唔同我商量吓佢就爆左,激死我啦...

tofu:北海道呀....