03 February 2008

決定.....

明日就要向老闆交代,點好呢?

跟現在的老闆工作已經七八年,一直都相安無事,佢冇咩特別要求,而我又做好我的份內事.每年佢都會俾b仔我,而且又唔萛難服侍.今年他選擇作出一些改變,身份跟以往不一樣,佢俾了我兩個選擇,繼續跟佢,有固定人工但係冇b仔,另一選擇就係自立門戶.我都仲未好老,繼續跟佢好似冇咩作為咁,而且冇b仔喎,一定損失好大.自立門戶就要面對風險,今年一定是難過的一年,一定好難攪.而且一定要超級加倍努力,不能再整日發夢,肯定白頭髮一定會繼續而來.阿gel話可以摶吓,起碼屋企都有佢喎.

現在好像迫著我成長咁......

2 comments:

新鮮人 said...

你成長咗好耐啦,
第二度發"肉"咩?? :p

Ruth Tam said...

Add Oil!