04 February 2008

共鳴

趕在新年前看了Sweeney Todd魔街理髮師,由於此戲有太多血腥鏡頭,新年睇好似唔係幾好咁.我是幾鐘意tim burton的戲,大多佢的戲都有睇,今次這戲差不多全都是灰灰暗暗的畫面,所以亦突出了那四周噴射的鮮血.估唔到johnny又唱得不錯喎,人家演戲又得唱又得,陰沈又得古怪又得,好勁呀!

我不停嘴在講好睇的時候,阿gel就不停話套戲好悶,又話一d都唔好睇,在佢身上總是找不到共鳴.頂,下次我搵朋友陪我睇......

3 comments:

新鮮人 said...

割頸噴血好恐怖呀~~~~
睇到我擰咩面呀~~~~~ :(

HanaMaru said...

共鳴呢家野無所謂喇,我同badtz都無mat嫁。尤其是聼歌果方面,撞到bang bang聲~~!! 哈哈~~

bbj said...

fresh:好恐怖咩...ok啦!預左嘛.

hana:咁又係,bang bang聲先勁呀!哈哈!