04 December 2007

火辣辣的CN...

星期日老豆從台灣回港,他帶了我最喜愛的麻辣臭豆腐回來,其實每次攞麻辣臭豆腐回來都要經過非常煩的過程,所以我們第一時間就會用來麻辣火鍋,一點都不會浪費.這個麻辣臭豆腐是叔叔從台灣夜市買很多外賣回家,把臭豆腐跟麻辣湯放進一個大膠盒放涼,再把整盒豆腐放進冰箱雪至變冰,跟著老豆便帶回香港.為何要雪至變冰,是因為怕在飛機途中麻辣湯倒出來,但最怕的是臭豆腐味道臭死人,怕人以為有死屍呀!

我們買了肥牛和魚,食到顛,滾吓滾吓,全部嘢被我地清哂,食的過程非常享受.但係昨日同今日我都屎滾滾呀,攪到我個CN(屎eye)火辣辣呀.....好辛苦呀!相信我咁火辣辣係因為我飲了很多麻辣湯!!

今日睇到冬冬話佢都有食麻辣臭豆腐...佢....應該冇事.

3 comments:

新鮮人 said...

小心又爆瘡,
哈哈哈~~~~
唔好打我! :p

冬冬 said...

我冇事呀﹐thank god! 哈哈哈哈哈哈~

飲多D涼茶啦~

bbj said...

fresh:你太可惡啦!yiu.....

冬冬:冇用架....