19 December 2007

天秤座

不知是否星座影響性格,總是覺得自己在處理感情方面一向都很被動,差不多每段感情完結都是因為有第三者出現.細個時常都有貪新鮮的感覺,常常在一段感情轉淡時便想找另一段感情,希望那種熾熱的感覺能夠延續下去.每次想結束一段感情都總是拖泥帶水,想分手卻又不肯開口,被對方感覺再同我拖下去都冇結果時,由對方開口點都好過自己開口嘛....

知為何我發那麼多牢騷,因為昨晚發夢被其中一個前度鬧我呀,佢話我自私呀!我知,我知我係,但是現在的我已經不一樣,可惜佢見不到咋.

2 comments:

新鮮人 said...

我都是天秤座,
被動就唔覺,
可能男女有別掛,
不過啲人成日話天秤座嘅人"休遊優斷"就真!

PS:舊男友睇唔到咪算囉,佢睇到又點,都唔關佢事啦,係未?

bbj said...

fresh:你都係天秤座...咁你係咪成日都猶豫不決呀?
你又講得啱,現在才是最重要....