04 December 2007

歲月

很多人都選擇年尾結婚,可能因為天氣的問題啦!這個月我有三單呀,真係做人情都做到手軟.剛剛去完大學同學的婚宴,成圍同學很多都已經結了婚,仲要有了小朋友,小朋友就成為當晚重要的話題.即係嗰d讀邊間學校好,食咩奶粉.....悶到我死呀!個個都成熟了不少,除了我... 大家都話我完全冇變,死啦,即係同讀書時一樣白痴呀!見到有幾個男同學,佢地頭頂上已經冇咩頭髮啦,嘩!都係三十出頭,咁快就冇頭髮,老多幾年點萛.

3 comments:

新鮮人 said...

三十幾歲就甩頭髮??
物而家啲人咁快老呀!!!
好彩我無哩個問題,
唔係第時變九一頭就嚇死囉! :p

bbj said...

fresh:真係架,其中有三個男同學都係咁呀!你都係小心點好...哈哈哈哈~~~~

新鮮人 said...

閘住!
好嘅靈,醜嘅唔靈! :p