22 March 2007

毒毒毒毒毒.....

粒大毒暗瘡已平復不少,可是臉上還有非常大的疤痕,按下去還是實實的,好像有硬塊在入面.不理佢幾日但是硬塊好似唔願離去咁,俾阿媽”鵝”了一晚,仲要嚇我話我出癬,以後塊面都會有疤痕呀.嚇得我又要去睇醫生.今次係睇皮膚科,醫生話唔係癬,只不過要長少少的時間去腫,仲叫我不用擔心.可惜同大毒瘡講再見時痱滋又到訪啦,今次仲要打孖一齊黎....點解唔放過我呀!

3 comments:

新鮮人 said...

你血毒好深,
快食龜龜解毒吧!
唔係會武功盡失! :p

冬冬 said...

睇黎都要食下中藥清熱氣先得喇~~

bbj said...

fresh:唔知邊度的龜龜係真的,我怕係假喎!

冬冬:食中藥好苦架....