17 March 2007

好唔得閒....

終於我地都買了,雖然還沒有出正版.但係我地買的是水貨加改機版,即係唔需要買幾百蚊一個game,每個game都係幾十蚊,費是買到唔好玩的game唔知做咩好.煮野食game好好玩呀,成家人都玩到癲哂呀!完來玩game係可以把人的內在個性表露無遺,玩雙打時大家都互不相讓,死左時就互相指責,阿gel有時都會因為玩唔到而黑面呀,相信bbj玩時都一定鬧到其他人死咁滯.相信”新屎坑三日香”,我地近排唔會點出街,終日都留在家玩機啦.....哈哈!




6 comments:

冬冬 said...

係咪cooking mama?? 正呀!!!!!

新鮮人 said...

真係無孔不入! -_-!!!

bbj said...

冬冬:係呀!由於係日文版,好多野我地都唔知點煮,正在摸索階段,聽講煮得好可以進好多級架....

fresh:係呀!我地已經被外星人入侵....

tofufa said...

Cooking mama (US version) is coming out too...I wanna rent that game ar :)

冬冬 said...

我又想買wii改機版呀!!!!!!!

不過要等年尾我返香港時先得。。。。好耐呀~~~

bbj said...

tofu:勁好玩呀!仲會進級俾好多唔同的野我地煮呀!

冬冬:我覺得要買改機版,咁可以玩哂美版同日版的game!有人返香港叫朋友幫妳買囉!