12 March 2007

asiamiles......

死儲爛儲的asiamiles到年尾就到期,無論點都要用左佢,唔係浪費哂d心機.asiamiles的熱線超級勁難打,打左成日都叫我下次再打過,真係難打過細個打去電台攞飛的熱線呀!放工前死唔信邪再打多次,終於都俾我打到啦.我都係諗住訂明年二月去北海道的機票啫,估唔到依家訂都只係後備咋,真係唔知其他的人幾時訂,咁有神心一早打去,低佢有位.整個訂位過程成半個鐘,難怪條熱線咁難打啦!我仲有northwest的積分,只係夠換去日本的機票,又係今年夠期,看來都要去一程東京,今次唔知萛唔萛執條襪帶累身家...如各位有miles到期,記住換呀!唔好蝕俾佢呀!

3 comments:

冬冬 said...

我有萬幾asiamiles七月到期呀﹐唉。。。都唔知去邊好!

tofufa said...

I'm still working on my UA mileage. Hopefully I will have enough mileage by next year lah:)

bbj said...

冬冬:七月好快就到啦,快點換啦!好似都去到台灣喎!妳坐唔到俾親戚坐都好吖!

tofu:咁你想換去邊呀?