05 May 2008

無地自容

放工相約朋友去happy hour,隔壁坐了一對澳洲夫婦非常健談,他們不停問我地有什麼地方可以去。我地作為好客的香港人當然立即介紹本港旅發局花錢攪的幻彩詠香江啦~~~怎知~~

人家話已經看過了,但是不明白我們為何浪費資源在這些東西上。要知道現金資源短缺,環保是地球上每一個人的責任,佢地仲話係澳洲完全唔會開那麼多無謂的燈,不會像我們那樣浪費喎。

聽完之後我真係覺得無地自容,我地旅發局仲整日宣傳,其實有冇想過旅客要的係咩架!

4 comments:

新鮮人 said...

因為佢哋都唔係我哋嘅target囉,
你話自由行花多啲錢定係澳洲佬花得多吖?
國內同胞都唔知幾喜歡睇幻彩耀香江呀,
係經濟層面來看,
旅發局係對正下藥嘅,
環唔環保就無得講囉,
下次有機會你問吓啲西方遊客會唔會拿幾十萬現金去金舖買珠寶首飾呢??

新鮮人 said...

我認架,
我好市儈架! =p

bbj said...

fresh:好嘢,你又講得好有道理喎,我地的目標觀眾係攞住現款的同志們呀!看來,我地香港要靠各同志們努力啦!加把勁呀!

同志們,我~港燦支持你呀!

Ruth Tam said...

The target is Mainland Chinese. I never understand why they like artificial things.