25 May 2008

蘋果碎

全身麻醉,手術後護士死命的叫醒我,係要我答佢為止,但是醒來表示要面對痛楚,其實當時絕對不知傷口在那裡,只知整個肚都似被什麼拉扯著,非常痛.難怪那些吸毒的人沉迷毒海啦,因為不用面對醒來後的痛楚嘛.

其實最痛那刻是過床的一刻,平時起身落床絕無難度,手術後要由一張床過去另一張床簡直是無比的困難.在我而言當然唔好郁我最好啦,但是點都要瞓番上房內的床上.其實都唔明點解,經歷過無數人的痛楚,點解醫院唔設計一些可移動的床,做完手術後病人咪唔需要咁辛苦囉.

嗰樽就是蘋果碎,醫生最後都用微創手術幫我攞個蘋果出來,由於蘋果太大,醫生要在入面切開個蘋果再慢慢攞出來.原本我仲想睇吓整個蘋果真真正正係點,留為紀念,可惜得蘋果碎而且仲要攞去化驗,真是有一點點失望架.

6 comments:

lu said...

嘩嘩嘩
你係唔係應該休息多陣先好上網呢 :P

見到咁大樽都覺得痛呀.你要好好休養啦.用微創,即係可以無疤?

希望化驗結果無事啦

imak said...

身在福中的人別說風涼話, 可以做微創很好呀!!! 傷口小很多, 否則等埋口也要捱幾個星期痛! very good 啦! get well soon!

新鮮人 said...

果然唔係小嘢喎,
條個話"日日食蘋果醫生遠離我"架?
應該話"生咗個蘋果,醫生要劏我"至啱!

哎呀~~~
係咪唔該引你笑呢?
sorry! orz


早日康復,
無疤無痕!

Ruth Tam said...

It's so big. Really scary. Get well soon. Take care.

bbj said...

lu:化驗結果出左啦,冇事呀,终於放下心頭大石.我都冇咩氣上網呀,坐下來五分鐘又走開,唔知有冇疤呀,不過小小一定有架啦,傷口我都冇睇過.

imak:係呀,我知道微創可以快點復原,不過聽講開刀都好,有時開刀會比微創好,cut得乾淨點喎!

fresh:我真係唔可以大笑架!冇疤我都想呀!

ruth:真係幾大架,連醫生都咁講.

tofufa said...

It is really really big :o

anyways, get well soon la~