06 September 2007

湧住黎...

搬屋絕對是非常龐大的工程,阿gel每日都叫我快點把所有嘢入箱,方便搬運喎.但係我有諗過一個方案,就是問人借一架搬運鐵車仔,在車仔上放一個大的紙盒,之後我地輪流整齊咁放哂所有衣物進去,把車仔推去新居,又整齊咁把所有衣物拿出,咁咪減少一個入箱的過程,而又乾淨整齊囉.我依種應該係懶人搬屋法,唔知work唔work呢.我仲叫埋一個多年好友來同我們一起勞動,哈哈,佢真是多得我唔少.

各樣電器排住隊咁送來,就得一個又就唔到另一個,真係好難安排.仲要把有線同電話線搬走,這個才是最難攪,要在家等阿師傅上黎再搬去新屋......我的時間就是浪費在等待中...

5 comments:

新鮮人 said...

我早前搬屋都諗過你個方法,
不過唔多work, 實亂哂龍,
都喺好好入箱吧!

另外, 我看你個裝修師夫都好難依期完工了,
要小心安排傢俱和安裝電話入屋嘅先後次序,
唔喺一路裝修一路入貨就頭痕囉!

祝好運!

kristie said...

我同上,對上次搬屋都試過呢個大箱方法,
但係所謂好"整齊"咁擺入同拎出大箱係唔work既.
一來因為搬屋時好趕,尾段根本已經無整齊可言,
二來搬運過程令入面好"整齊"既嘢亂番晒.
我地用一張床單包住接好晒既衫,
之後好似古裝劇包袱咁包起,再一疊疊咁入大箱,
不過大部份最後都散晒.
重嘢就更加唔駛講,我地箱都爛了好幾個.
而且,因為啲嘢搬完要擺晒晌出嚟,
先可以整空個箱再擺嘢,
到你搬晒所有嘢到新屋你就會發現你成屋成地成床都係嘢,
攤晒晌度,比起一個個箱仲亂仲恐怖.
哇,諗起都恐怖,你真係good luck喇.

冬冬 said...

好彩我唔駛搬屋。。。我完全唔識執野﹐會將D野求其掉晒落箱算數。。。所以而家車房有好多我既垃圾箱。。。

之前同ex分開都係一日搞掂晒﹐我寧願D野從新買過。。。嘻嘻嘻~

啊澤 said...

對上次搬家

我的衣服

還在車尾箱

bbj said...

fresh:最後我要不停推遲傢俱和安裝電話呀!

kristie:哈哈,我地係一路搬一路執嘢,好攪笑,真係汗水加淚水呀.不過妳個古裝劇包袱都係一個好方法,只不過我用來包雜物,點都要再執架啦.

冬冬:從新買過,我冇錢啦!

嬲記:仲喺車尾箱,咁即是唔要都得啦!