03 September 2007

冇心情

上星期睇完演唱會後,我條頸生了一粒非常非常之大的毒瘡,攪到我成個人都冇哂心機.粒瘡到今日都仲未好番,好痛好痛,又流膿,睡覺都睡不到,只可側睡,因為生在正正的後頸位置.由於生在後面我又看不到,阿gel幫我拍了照片......真係非常非常之恐怖(恐怖程度連嬲記都話核突),連醫生護士都驚訝我粒咁大的瘡,個醫生仲特別為我粒瘡拍照留檔案.打了針,食了藥和搽藥膏之後,粒瘡不停流膿同流血水,粒毒瘡就由超大變為好大,好辛苦呀.....

醫師話可能係我的免疫系統出了問題,咁究竟是咩問題吖???????

我又有新花名啦,毒瘡j呀.....

7 comments:

新鮮人 said...

保重呀!

ps:嬲記話你喺女仔???
你唔喺男人一名咩???
我好似問過你喎,
你唔喺話你喺男子一名咩???
我亂哂囉! @-@

tofufa said...

so the doctor doesn't know the cause too??

bbj said...

fresh:你好亂...點會架?哈哈!

tofu:係呀,醫生話要驗吓先知..

啊澤 said...

哈哈哈~~~ 瘡瘡j好D wor~~!!! XD

簡寫﹕

CCJ~~~~~~

bbj said...

嬲記:多謝你喎...不過CCJ好似屎屎J咁~~~
已經成日被人笑的我,仲被人笑多點啦!

lu said...

has it gone yet?

aiya... it's just really annoying and painful to have sth like that... and at a location like that >_<~

kristie said...

其實呢d免疫系統有問題生嘢係咪晌blogger間傳染?
先係冬冬,到我,之後輪到你呀??