22 December 2006

落大雨

今日係oakland四周去,落大雨非常塞車,同兩個五歲以下的小朋友出去,真是小點精力都唔掂,一個又要依樣一個又走左去第二度,真是捉都捉唔住!佢地食每樣野飲每樣野都要爭餐飽,我地只是調停都用好多精力,仲要成日要抱...今日真係散哂!而且落雨開車好辛苦,因為朋友的車好污濁,好似無論點都睇唔清前面有咩咁.朋友兩夫婦今日好舒服咁享受二人世界,而兩個小朋友就係我地的主人,我地只不過是奴隸咋!明日去Lake Tahoe滑雪,希望一切順利啦!

5 comments:

tofufa said...

Welcome to the Bay Area :)

新鮮人 said...

"兩個小朋友就係我地的主人,我地只不過是奴隸咋"
你們好可憐呀! :(
所以我徹頭徹尾是不喜歡細路的!

bbj said...

tofu:好正呀!我們去試左你介紹的餐廳Pho呀!好得喎!

fresh:真係架!所以有人完全頂唔住小朋友囉!我覺得同佢地玩下就可以,長時間對住真係唔掂呀!

tofufa said...

I'm glad that you like it ar!

bbj said...

tofu:你要介紹多點啦!thanks!