20 September 2006

抽筋的電話

我部電話最終都頂唔住....瓜左
不停soft-reset 同hard-reset都冇用
今日放工咩都唔理即刻趕去?魚涌
唔知點解dopod的office要係咁遠
仲要lunch hour唔開
而且收5:30pm
真係唔知d人放6點的點?去整
dopod個位小姐仲同我講保養期就過
嘩 兩個月前我先整完一次
咁快又瓜左
上次已經換左塊底版
佢話如果保養期過左
一塊底版要$2983
痴線o架
等如買部電話
不如剎左我啦.........

2 comments:

新鮮人 said...

咁易壞,以後唔好買呢隻牌子了!

bbj said...

fresh:我都知,以後嘛!但係我仲希望用多三年呀!