13 April 2007

黑色星期五

今日係我的happy friday,返埋今日又有兩日可以睡到自然醒真係好開心架.點知係中環食完早餐返公司時,一抬頭就見到我的初戀情人迎面而來.佢扮到見唔到我咁,我又點好意思上去同佢打招呼喎.望住佢的背影,真是有點唏噓.聽說佢已經結了婚還有一個女兒,佢看來老了很多.一返到公司,我不期然照吓鏡睇吓自己係咪好似佢咁-老左!應該冇啩....

回家後攞住大袋細袋諗住開車車俾人,我架車totally死左...完全冇反應!仲連個alarm都冇反應,照我估計係電池冇電,我好似白痴咁一袋二袋搬番屋企.又要攞去攪,煩煩煩....

3 comments:

新鮮人 said...

好彩哩個blog阿Gel唔知,
唔係你就煩囉! =p

Ruth Tam said...

Nice weekend!

bbj said...

fresh:係呀....哈哈!

ruth:u too!